• 3D rekonstrukce objektů ze stránek pro sdílení fotografií 

      Autor: Macoszek Ondřej; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Ghais Kamil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • 3D Webová aplikace pro demonstraci různých úhlů pohledu na řešení problémů 

      Autor: Antonín Wingender; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Tunnel vision a podobné úkazy jsou problémem u mnohých lidí. Největší dopad však mají na lidi v managementu a ty, jejichž rozhodnutí mají velký dopad na lidi kolem nich. Mít v takovém případě omezený pohled na věc nebo ...
    • 3D Webová aplikace pro demonstraci různých úhlů pohledu na řešení problémů 

      Autor: Antonín Wingender; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-28)
      Tunnel vision a podobné úkazy jsou problémem u mnohých lidí. Největší dopad však mají na lidi v managementu a ty, jejichž rozhodnutí mají velký dopad na lidi kolem nich. Mít v takovém případě omezený pohled na věc nebo ...
    • Balanční cvičení pro seniory ve VR 

      Autor: Markéta Machová; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Havlík Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-03)
      Tato práce si klade za cíl vytvořit aplikaci pro virtuální realitu použitelnou pro trénink rovnováhy pro seniory a mobilní aplikaci pro ovládání virtuálního zážitku. Aplikace pro virtuální realitu zprostředkovává zážitek ...
    • Editor hranic ploch pro program ArchiRec3D 

      Autor: Beránek Petr; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bubník Vojtěch
      Cílem mé práce bylo analyzovat program pro 3D rekonstrukci ArchiRec3D a implementovat nástroje pro zadávání, modifikaci a aplikaci hranice na rekonstruované plochy. Dále vytvoření nástrojů pro texturování těchto upravených ...
    • Efektivní algoritmy pro maximalizaci toku v síti 

      Autor: Mudra Martin; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Generování webových šablon pro 2D skeletální animace postav 

      Autor: Trněný Michal; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-23)
      TRNĚNÝ, Michal: Generování webových šablon pro 2D skeletální animace postav. [Bakalářská práce] - České vysoké učení technické v Praze. Fakulta elektrotechnická, Katedra počítačů. Vedoucí: Ing. David Sedláček, Ph.D. Předmětem ...
    • Interaktivní úkoly na mobilním telefonu 

      Autor: Ondřej Viskup; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
      Tato práce rozšiřuje již existující projekt EduARd o možnost přidávat interaktivní úlohy do virtuálních naučných stezek. Cílem práce je analyzovat existující aplikace systému EduARd a navrhnout možné rozšíření aplikací o ...
    • Kalibrace multi-kamerového systému 

      Autor: Kula Jiří; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Mobilní aplikace pro podporu organizace Dne Otevřených Dveří 

      Autor: Špatný Jakub; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Malý Ivo
      Předmětem této práce je analýza, návrh, implementace a testování systému, který má za úkol vyřešit problémy týkající se synchronizace prováděných skupinek v rámci dne otevřených dveří na Českém vysokém učení technickém v ...
    • Modely pro výukovou aplikaci v metaverzu Neos VR 

      Autor: Patrik Sedliský; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Spratek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)
      Tato práce je zaměřena na vytvoření světa ve virtuální realitě. Svět je určen pro školící účely o Sluneční soustavě, jejích planetách a jiných objektů pomáhajících k jejich objevování a zkoumání. V úvodu se práce zabývá ...
    • Multiplatformní aplikace pro sběr georeferencovaných dat 

      Autor: Jan Hrdý; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Štych Přemysl
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-12)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem, implementací a testováním mobilní aplikace pro reportování zajímavých míst. Aplikace má pomoci uživatelům k plánování tras nebo například průzkumu památek v okolí. Na začátku práce ...
    • Multiplatformní aplikace v React Native pro sledování stavuměřáku kvality ovzduší 

      Autor: Vidašič Jan; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Pačes Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Cílem této práce je navrhnout a implementovat uživatelsky příjemnou a intuitivní multiplatformní aplikaci ve frameworku React Native pro systémy iOS a Android, která bude svým uživatelům zobrazovat data ze zařízení měřících ...
    • Návrh a implementace RPG hry žánru fantasy pro více hráčů prostřednictvím moderního herního engine 

      Autor: Ondřej Pejša; Vedoucí práce: Serédi Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-03)
      Tento dokument je zaměřen na vývoj 2D RPG hry v žánru fantasy. Aplikace je navržena podle standardních prvků pro typ RPG her jako jsou různé předměty, lokace, postavy a podobně. Implementace probíhá v moderním herním enginu ...
    • Nelineární pořad pro kulovou projekci 

      Autor: Vít Valečka; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Spratek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-29)
      Získávání obsahu pro planetária je velmi obtížné, obzvláště pak pro ta malá. Filmy a videa pro fulldome projekci jsou vzácná a velmi drahá, ať už mluvíme o časově omezené nebo doživotní licenci. Ceny ročního pronájmu pořadu ...
    • Počítačová hra Songs of the Wind 

      Autor: Sedlár Ondřej; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)
      Cílem této práce bylo vytvořit kompletní počítačovou hru pomocí herního enginu Unity. Hra patří do hudebního herního žánru, jejíž hlavní složka hratelnosti je založena na využití hudby coby prostředku interakce. V rámci ...
    • Porovnání herních platforem Unity a Unreal engine 

      Autor: Čáp Martin; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-23)
      Předmětem této bakalářské práce je porovnání dvou herních enginů: Unity 3D a Unreal Engine 4. V každém enginu byla vytvořena hra. Porovnání je založeno na nabytých zkušenostech při vývoji obou her. Při tvorbě her byl kladen ...
    • Procedurální generování úrovní pro hru "Bludiště" 

      Autor: Štembera Ondřej; Vedoucí práce: Lukáč Michal; Oponent práce: Sedláček David
    • Program pro tvorbu normálových map z jedné fotografie 

      Autor: Sedláček Šimon; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Mach Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
      V této práci popisuji využití Shape from Shading algoritmů na vytvoření výškových a normálových map z jediné fotografie, následně je zde popsána implementace algoritmu Interactive Normal Reconstruction from a Single Image, ...
    • Rozšiřitelná knihovna herních mechanizmů pro Android 

      Autor: Petriska Jakub; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
      Tato práce zahrnuje návrh a implementaci herního enginu pro platformu Android a popisuje zpusob jeho použití. Projekt je zameren na vytvorení jednoduše použitelného, žánrove nezávislého a rozširitelného herního enginu. ...