Prohlížení Bakalářské práce - 13136 dle autora "Sedláček David"
-
3D rekonstrukce objektů ze stránek pro sdílení fotografií
Autor: Macoszek Ondřej; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Ghais Kamil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
3D Webová aplikace pro demonstraci různých úhlů pohledu na řešení problémů
Autor: Antonín Wingender; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)Tunnel vision a podobné úkazy jsou problémem u mnohých lidí. Největší dopad však mají na lidi v managementu a ty, jejichž rozhodnutí mají velký dopad na lidi kolem nich. Mít v takovém případě omezený pohled na věc nebo ... -
3D Webová aplikace pro demonstraci různých úhlů pohledu na řešení problémů
Autor: Antonín Wingender; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-28)Tunnel vision a podobné úkazy jsou problémem u mnohých lidí. Největší dopad však mají na lidi v managementu a ty, jejichž rozhodnutí mají velký dopad na lidi kolem nich. Mít v takovém případě omezený pohled na věc nebo ... -
Balanční cvičení pro seniory ve VR
Autor: Markéta Machová; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Havlík Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-03)Tato práce si klade za cíl vytvořit aplikaci pro virtuální realitu použitelnou pro trénink rovnováhy pro seniory a mobilní aplikaci pro ovládání virtuálního zážitku. Aplikace pro virtuální realitu zprostředkovává zážitek ... -
Editor hranic ploch pro program ArchiRec3D
Autor: Beránek Petr; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bubník Vojtěch
Cílem mé práce bylo analyzovat program pro 3D rekonstrukci ArchiRec3D a implementovat nástroje pro zadávání, modifikaci a aplikaci hranice na rekonstruované plochy. Dále vytvoření nástrojů pro texturování těchto upravených ... -
Efektivní algoritmy pro maximalizaci toku v síti
Autor: Mudra Martin; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Generování webových šablon pro 2D skeletální animace postav
Autor: Trněný Michal; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-23)TRNĚNÝ, Michal: Generování webových šablon pro 2D skeletální animace postav. [Bakalářská práce] - České vysoké učení technické v Praze. Fakulta elektrotechnická, Katedra počítačů. Vedoucí: Ing. David Sedláček, Ph.D. Předmětem ... -
Interaktivní úkoly na mobilním telefonu
Autor: Ondřej Viskup; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Malý Ivo
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)Tato práce rozšiřuje již existující projekt EduARd o možnost přidávat interaktivní úlohy do virtuálních naučných stezek. Cílem práce je analyzovat existující aplikace systému EduARd a navrhnout možné rozšíření aplikací o ... -
Kalibrace multi-kamerového systému
Autor: Kula Jiří; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Mobilní aplikace pro podporu organizace Dne Otevřených Dveří
Autor: Špatný Jakub; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Malý Ivo
Předmětem této práce je analýza, návrh, implementace a testování systému, který má za úkol vyřešit problémy týkající se synchronizace prováděných skupinek v rámci dne otevřených dveří na Českém vysokém učení technickém v ... -
Modely pro výukovou aplikaci v metaverzu Neos VR
Autor: Patrik Sedliský; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Spratek Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)Tato práce je zaměřena na vytvoření světa ve virtuální realitě. Svět je určen pro školící účely o Sluneční soustavě, jejích planetách a jiných objektů pomáhajících k jejich objevování a zkoumání. V úvodu se práce zabývá ... -
Multiplatformní aplikace pro sběr georeferencovaných dat
Autor: Jan Hrdý; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Štych Přemysl
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-12)Tato bakalářská práce se zabývá návrhem, implementací a testováním mobilní aplikace pro reportování zajímavých míst. Aplikace má pomoci uživatelům k plánování tras nebo například průzkumu památek v okolí. Na začátku práce ... -
Multiplatformní aplikace v React Native pro sledování stavuměřáku kvality ovzduší
Autor: Vidašič Jan; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Pačes Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Cílem této práce je navrhnout a implementovat uživatelsky příjemnou a intuitivní multiplatformní aplikaci ve frameworku React Native pro systémy iOS a Android, která bude svým uživatelům zobrazovat data ze zařízení měřících ... -
Návrh a implementace RPG hry žánru fantasy pro více hráčů prostřednictvím moderního herního engine
Autor: Ondřej Pejša; Vedoucí práce: Serédi Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-03)Tento dokument je zaměřen na vývoj 2D RPG hry v žánru fantasy. Aplikace je navržena podle standardních prvků pro typ RPG her jako jsou různé předměty, lokace, postavy a podobně. Implementace probíhá v moderním herním enginu ... -
Nelineární pořad pro kulovou projekci
Autor: Vít Valečka; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Spratek Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-29)Získávání obsahu pro planetária je velmi obtížné, obzvláště pak pro ta malá. Filmy a videa pro fulldome projekci jsou vzácná a velmi drahá, ať už mluvíme o časově omezené nebo doživotní licenci. Ceny ročního pronájmu pořadu ... -
Počítačová hra Songs of the Wind
Autor: Sedlár Ondřej; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)Cílem této práce bylo vytvořit kompletní počítačovou hru pomocí herního enginu Unity. Hra patří do hudebního herního žánru, jejíž hlavní složka hratelnosti je založena na využití hudby coby prostředku interakce. V rámci ... -
Porovnání herních platforem Unity a Unreal engine
Autor: Čáp Martin; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-23)Předmětem této bakalářské práce je porovnání dvou herních enginů: Unity 3D a Unreal Engine 4. V každém enginu byla vytvořena hra. Porovnání je založeno na nabytých zkušenostech při vývoji obou her. Při tvorbě her byl kladen ... -
Procedurální generování úrovní pro hru "Bludiště"
Autor: Štembera Ondřej; Vedoucí práce: Lukáč Michal; Oponent práce: Sedláček David
-
Program pro tvorbu normálových map z jedné fotografie
Autor: Sedláček Šimon; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Mach Lukáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)V této práci popisuji využití Shape from Shading algoritmů na vytvoření výškových a normálových map z jediné fotografie, následně je zde popsána implementace algoritmu Interactive Normal Reconstruction from a Single Image, ... -
Rozšiřitelná knihovna herních mechanizmů pro Android
Autor: Petriska Jakub; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
Tato práce zahrnuje návrh a implementaci herního enginu pro platformu Android a popisuje zpusob jeho použití. Projekt je zameren na vytvorení jednoduše použitelného, žánrove nezávislého a rozširitelného herního enginu. ...