Automatická analýza efektivity Pay-Per-Click reklamních kampaní
Automatic Effectiveness Analysis of Pay-Per-Click Ad Campaigns
Type of document
bakalářská práceAuthor
Ličko Michal
Supervisor
Lašek Ivo
Opponent
Kuchař Jaroslav
Field of study
Softwarové inženýrství (bakalářský)Study program
Informatika pro bakalářské studentyInstitutions assigning rank
Fakulta informačních technologiíDefended
2014-06-18 08:45:00.0Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one’s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordView/ Open
Collections
- Bakalářské práce - 18102 [1729]
The following license files are associated with this item: