Zobrazit minimální záznam

Marketing plan for Service Business



dc.contributor.advisorNováková Lenka
dc.contributor.authorKápl Tomáš
dc.date.accessioned2014-06-27T12:25:13Z
dc.date.available2014-06-27T12:25:13Z
dc.date.issued2014-06-27
dc.date.submitted2014-06-27 13:03:27.0
dc.identifierKOS-532560729705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/24356
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one’s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.titleMarketingový plán v oblasti služeb
dc.titleMarketing plan for Service Businesseng
dc.typediplomová prácecze
dc.date.updated2014-06-27T12:25:13Z
dc.date.accepted2014-06-10 00:00:00.0
dc.contributor.refereeJoudalová Barbora
dc.description.departmentkatedra managementucze
theses.degree.nameIng.cze
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantorMasarykův ústav vyšších studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze
evskp.contactČVUTcze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam