Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitelů
The Influence of Marketing Communication on the Consumer Decision-making
Typ dokumentu
diplomová práceAutor
Křížová Barbora
Vedoucí práce
Nováková Lenka
Oponent práce
Panák Martin
Studijní obor
Řízení regionálních projektůStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
Masarykův ústav vyšších studiíObhájeno
2013-06-12 00:00:00.0Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one’s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamZobrazit/ otevřít
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [895]
K tomuto záznamu jsou přiřazeny následující licenční soubory: