Návrh a ověření čelní deformační zóny městského elektromobilu
Design and Verification of the Frontal Crumple Zone of an Urban Electric Vehicle
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Vratislav Ležal
Vedoucí práce
Mík Josef
Oponent práce
Veselý Ondřej
Studijní program
Dopravní systémy a technikaInstituce přidělující hodnost
katedra dopravních prostředkůObhájeno
2025-06-16Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem diplomové práce je návrh a ověření přední deformační zóny, který bude sloužit pro kontrolu přední deformační zóny fakultního elektrického vozidla v kategorii L7e. Návrh zóny je výstupem rešerší průzkumu deformačních zón u komerčních vozidel. Další částí je její ověření pomocí simulačního prostředí LS Dyna. The subject of the master thesis is a design and a verification of front crumple zone, which will serve for control of the faculty electric vehicle in category L7e. The design is based on research of crumple zones used in commercial vehicles. The verification is made in simulation environment of LS Dyna.