ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lezecký simulátor ve virtuální realitě

Climbing simulator in virtual reality

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Veronika Maňhalová
Vedoucí práce
Richtr Radek
Oponent práce
Pauš Petr
Studijní obor
Počítačová grafika 2021
Studijní program
Informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Práce se věnuje tvorbě Unity aplikace simulátoru lezení ve virtuální realitě. V implementované aplikaci uživatelé lezou po virtuální lezecké stěně, která je umístěna na modelu obelisku před Fakultou architektury ČVUT v Praze. Cílem práce je poskytnout uživatelům jak realistický zážitek lezení s důrazem na interaktivní prvky, tak zajímavý zážitek díky procedurálnímu generování lezeckých cest o různé obtížnosti. Zvolený cíl byl vyřešen pomocí kombinace nástrojů a funkcionalit dostupných v herním enginu Unity s využitím XR Interaction Toolkitu, který byl upraven vlastní logikou pro implementaci lezecké mechaniky ve virtuální realitě.
 
The thesis is focuses on developing a Unity application for a virtual reality climbing simulator. In implemented application users climb on a virtual climbing wall placed on a model of an obelisk in front of the Faculty of Architecture at CTU in Prague. The goal of the project is to provide users with both a realistic climbing experience with an emphasis on interactive elements and an engaging experience through procedurally generated climbing routes of varying difficulty. This objective was achieved through a combination of tools and functionalities available in the Unity game engine, utilizing the XR Interaction Toolkit, which was extended with custom logic to implement the climbing mechanic in virtual reality.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/123550
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (9.923Mb)
PRILOHA (515 bajtů)
PRILOHA (10.95Mb)
POSUDEK (42.42Kb)
POSUDEK (46.15Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18102 [1873]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV