Návrh a implementace prototypu edukativní hry (vizuálního románu) o zajištění bezpečnosti dětí a prevenci šikany
Design and implementation of an educative game (visual novel) about child safety and prevention of bullying
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Anna Belegova
Supervisor
Serédi Ladislav
Opponent
Kubík Aleš
Field of study
Enterprise systémyStudy program
Softwarové inženýrství a technologieInstitutions assigning rank
katedra počítačůRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce obsahuje popis procesu tvorby vzdělávací hry - vizuálního románu věnovaného bezpečnosti dětí. Proces zahrnoval jak vyhledávání informací, analýzu článků a různých zdrojů týkajících se dětské bezpečnosti, tak i technickou analýzu, výběr žánru hry a herního enginu. Na základě shromážděných informací byly vytvořeny první návrhy postav a sestaven scénář. Hra byla implementována v herním enginu RenPy a testována šesti osobami. This work presents a description of the process of creating an educational game - a visual novel -focused on childrens safety. The process includes both research, analysis of articles and various sources related to child safety, as well as technical analysis, choosing the game genre, and selecting a game engine. Based on the collected information, initial character designs were created and a storyline was developed. The game was implemented using the RenPy engine and tested by six individuals.
Collections
- Bakalářské práce - 13136 [1229]