Statistická regulace produkčních procesů
Statistical Regulation of Production Processes
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Arsenii Evstigneev
Supervisor
Macák Tomáš
Opponent
Nárožný Jiří
Study program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
institut ekonomických studiíDefended
2025-06-05Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se zabývá aplikací statistické regulace procesů (SPC) v oblasti Customer Experience. Cílem práce je studium metod statistické regulace a analýza jejich aplikace v odvětví služeb. Práce je strukturována do teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku statistické regulace a Customer Experience a na základní pojmy a postupy pro zkvalitnění analýzy. Praktická část je věnována implementaci regulačních diagramů a ekonomickému vyhodnocení změn procesů zjištěných prostřednictvím statistické regulace procesů, což ilustruje potenciální finanční přínosy sledování procesů ve službách pomocí statistických nástrojů. Výsledky výzkumu ukazují, že implementace statistické regulace procesů je cenným doplňkem řízení zákaznické zkušenosti. Studie poskytuje analytické poznatky a ekonomické zdůvodnění opatření ke zlepšení kvality. This bachelors thesis explores the application of Statistical Process Control (SPC) in the field of Customer Experience. The aim of the work is to study statistical control methods and analyse their application in the service industry. The thesis is structured into a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on the characterization of statistical control and Customer Experience, as well as the fundamental concepts and practices for improving the quality of analysis. The practical part is dedicated to the implementation of Control Charts and the economic evaluation of process changes detected through Statistical Process Control, illustrating the potential financial benefits of monitoring service processes with statistical tools. The research findings demonstrate that the implementation of Statistical Process Control is a valuable addition to Customer Experience management. The study provides analytical insights and economic justification for quality improvement actions.
Collections
- Bakalářské práce - 32163 [669]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Analýza řízení firemních procesů a návrh struktury ERP informačního systému pro řízení těchto procesů ve strojírenském podniku
Author: Šmíd Tomáš; Supervisor: Kaiser Jiří; Opponent: Vaníček Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Bezpečné pracoviště ve výstavbovém procesu v současném legislativním procesu
Author: Popelka Petr; Supervisor: Svoboda Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-01-27) -
Analýza podnikového procesu a návrh implementace systému DMS pro podporu tohoto procesu v telekomunikační společnosti
Author: Loužecký Michal; Supervisor: Kaiser Jiří; Opponent: Vytlačil Dalibor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)