ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Umělá inteligence jako klíč k inovacím v marketingu zdravotnické techniky

Artificial Intelligence as a Key to Innovation in Medical Technology Marketing

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Matyáš Kolář
Vedoucí práce
Knihová Ladislava
Oponent práce
Montenero Vincent Blaise
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut manažerských studií
Obhájeno
2025-06-02



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá využitím umělé inteligence v marketingu firem působících v oblasti zdravotnické techniky. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak firmy v tomto odvětví přistupují k marketingové komunikaci s využitím AI a jaké nástroje přitom využívají. V práci jsou popsány základní teoretické pojmy související s B2B marketingem, zdravotnickou technikou a digitálními technologiemi, především generativní umělou inteligencí. Součástí práce je také přehled marketingových nástrojů a přístupů, které AI umožňuje například tvorba obsahu, personalizace sdělení nebo jazykové modely. Praktická část práce zahrnuje kvantitativní výzkum realizovaný prostřednictvím online dotazníkového šetření mezi pracovníky z oboru zdravotnické techniky. Na základě provedené analýzy byla navržena doporučení pro efektivnější využití umělé inteligence v marketingové komunikaci zdravotnických firem.
 
This bachelor thesis focuses on the use of artificial intelligence in the marketing strategies of companies operating in the field of medical technology. The aim of the thesis is to identify how these companies approach marketing communication using AI and which tools they implement. The thesis outlines key theoretical concepts related to B2B marketing, medical technologies, and digital innovations, with a particular emphasis on generative artificial intelligence. It also provides an overview of AI-based marketing tools and approaches, such as content creation, message personalization, and language models. The practical part includes a quantitative research study conducted via an online questionnaire among professionals in the medical technology sector. Based on the analysis, recommendations have been proposed to improve the effective use of AI in the marketing communication of medical technology companies.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/122270
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.825Mb)
PRILOHA (167.4Kb)
POSUDEK (858.6Kb)
POSUDEK (229.9Kb)
PRILOHA (1.533Mb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu 

    Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ...
  • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

    Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...
  • Personální management 

    Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV