Sestavení business modelu a vývoj pluginů pro Unreal Engine
Business model design and plugin development for Unreal Engine
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jakub Schinko
Vedoucí práce
Pavlíčková Petra
Oponent práce
Klán Petr
Studijní obor
Manažerská informatikaStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá vývojem a distribucí pluginů pro Unreal Engine, se zaměřením na produkty jako InteractionSystem, PalleteSwitchingTool, AxisRotator, TransformChanger a BoidAISystem. Práce analyzuje obchodní model pomocí Business Model Canvas a Lean Canvas, identifikuje klíčové aspekty cenové strategie a navrhuje marketingové a distribuční strategie. Součástí práce je také podrobný business case, který zahrnuje náklady na vývoj, odhadované příjmy a analýzu trhu. Cílem je vytvořit efektivní a udržitelný model pro uvedení těchto pluginů na trh, s ohledem na specifické potřeby uživatelů Unreal Engine a konkurenční prostředí. This thesis focuses on the development and distribution of plugins for Unreal Engine, specifically products such as InteractionSystem, PalleteSwitchingTool, AxisRotator, TransformChanger, and BoidAISystem. The work analyzes the business model using Business Model Canvas and Lean Canvas, identifies key aspects of pricing strategy, and proposes marketing and distribution strategies. The thesis includes a detailed business case that covers development costs, estimated revenues, and market analysis. The goal is to create an efficient and sustainable model for bringing these plugins to market, considering the specific needs of Unreal Engine users and the competitive landscape.
Kolekce
- Diplomové práce - 18102 [1036]