ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Expanze na zahraniční trh: výzvy a strategie pro růst české firmy

Expansion to the Foreign Market: Challenges and Strategies for the Growth of the Czech Company

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Nikola Zaoralová
Vedoucí práce
Sadílek Tomáš
Oponent práce
Svátek Michal
Studijní program
Projektové řízení inovací
Instituce přidělující hodnost
institut manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem diplomové práce bylo zhodnotit možnosti a strategie expanze zvolené české firmy na zahraniční trh. V teoretické části byly popsány důvody a motivace ke vstupu na zahraniční trh, rizika a příležitosti spojené s mezinárodním podnikáním, rozdíly v podnikatelském prostředí a strategie vstupu na zahraniční trh. V praktické části bylo analyzováno vnitřní prostředí zvolené společnosti prostřednictvím marketingového mixu 4C, rozšířeného marketingového mixu 7P a analýzy zákazníků. Scoring modelem byly porovnány státy Slovensko, Polsko a Německo v předem zvolených kritériích, přičemž nejlepší výsledky vykazovalo Polsko. Detailní analýza a porovnání prostřednictvím Metfesselovy alokace identifikovaly Krakov jako nejperspektivnější lokalitu. Následně byla analyzována konkurence a vytvořena SWOT analýza doplněná o IFE a EFE matice. Výsledkem práce bylo doporučeno vstoupit na krakovský trh formou franšízingu a byly navrženy marketingové strategie, které bude vhodné pro daný trh použít. Práce dále poskytuje rozpočet, harmonogram a praktická doporučení pro efektivní realizaci expanze do Krakova.
 
The central objective of the present thesis was to evaluate the possibilities and strategies of expansion of the Czech company on the foreign market. The theoretical part of the thesis described the reasons and motivations for entering a foreign market, the risks and opportunities associated with international business, and the differences in the business environment. It also outlined strategies for entering a foreign market. In the practical part, the internal environment of the selected company was analysed through the 4C marketing mix, the 7P extended marketing mix, and customer analysis. The scoring model was used to compare Slovakia, Poland and Germany in pre-selected criteria, with Poland achieving the most optimal results. A detailed analysis and comparison through Metfessel allocation identified Kraków as the most promising location. Subsequently, a SWOT analysis was created and supplemented by IFE and EFE matrices. As a result, the thesis recommended to enter the Kraków market through franchising. Marketing strategies that would be appropriate for the market were also suggested. The thesis also provides practical recommendations, a budget and a timetable for the effective implementation of the expansion into Kraków.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/120724
Zobrazit/otevřít
PRILOHA (917.7Kb)
POSUDEK (213.5Kb)
POSUDEK (804.5Kb)
PLNY_TEXT (1.540Mb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 32116 [905]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV