Moderní metody internetového prodeje osobních automobilů s využitím nástrojů virtuální reality
Modern Methods of Internet Sales of Cars with the Use of Virtual Reality Tools
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jiří Novák
Vedoucí práce
Kubálek Tomáš
Oponent práce
Fanta Petr
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá moderními metodami internetového prodeje osobních automobilů s využitím nástrojů virtuální reality, s důrazem na aplikaci těchto technologií v rámci společnosti Hyundai. Cílem práce je analyzovat vliv virtuální reality na prodejní procesy, identifikovat klíčové faktory ovlivňující úspěšnost těchto metod. Teoretická část práce se věnuje definici pojmů spojených s internetovým prodejem automobilů a technologií virtuální reality, stejně jako přehledu současných trendů a výzev v této oblasti. Praktická část zahrnuje vnitřní a vnější analýzu společnosti Hyundai a dotazníkové šetření mezi zákazníky, které zkoumá jejich zkušenosti a preference ohledně využití virtuální reality při nákupu automobilů. Výsledky analýzy ukazují, že virtuální realita může výrazně zlepšit zákaznický zážitek a usnadnit rozhodovací proces při nákupu automobilů. Zákazníci oceňují možnost detailní virtuální prohlídky a interakce s vozidlem, což zvyšuje jejich spokojenost a pravděpodobnost nákupu. Závěrem práce je konstatováno, že správná implementace virtuální reality v internetovém prodeji automobilů představuje významnou konkurenční výhodu a může výrazně přispět ke zvýšení prodejů a spokojenosti zákazníků. Automobilky, které využijí této inovativní technologie, mají příležitost stát se lídry na trhu a nabídnout moderní a atraktivní způsob nákupu vozidel. méně This bachelor's thesis addresses modern methods of online sales of passenger cars using virtual reality tools, with an emphasis on the application of these technologies within the Hyundai company. The aim of the thesis is to analyze the impact of virtual reality on sales processes and to identify key factors influencing the success of these methods.The theoretical part of the thesis focuses on defining concepts related to online car sales and virtual reality technology, as well as an overview of current trends and challenges in this field. The practical part includes an internal and external analysis of Hyundai and a questionnaire survey among customers, examining their experiences and preferences regarding the use of virtual reality when purchasing cars.The results of the analysis show that virtual reality can significantly improve the customer experience and facilitate the decision-making process when purchasing cars. Customers appreciate the possibility of a detailed virtual tour and interaction with the vehicle, which increases their satisfaction and likelihood of purchase.In conclusion, the thesis states that the proper implementation of virtual reality in online car sales represents a significant competitive advantage and can significantly contribute to increased sales and customer satisfaction. Car manufacturers that utilize this innovative technology have the opportunity to become market leaders and offer a modern and attractive way of purchasing vehicles.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [369]