Návrh postupu pro přiblížení okruhem na letiště LKPR
Proposal of Circle to Land Procedure for LKPR Airport
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Kryštof Krs
Vedoucí práce
Pilmannová Terézia
Oponent práce
Žižka Jan
Studijní program
Provoz a řízení letecké dopravyInstituce přidělující hodnost
katedra letecké dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zaměřuje na přiblížení okruhem na letišti Václava Havla v Praze. Úkolem je prověřit současný stav postupu a navrhnout postup pro přiblížení okruhem, tak aby využíval předepsanou trať letu. Analýza se soustředí na klíčové faktory, které ovlivňují návrh přístrojového postupu. Důležitou součástí této práce je validace navrženého postupu prostřednictvím několika způsobů, mezi něž patří validace v simulátoru řízení letového provozu. Další testování probíhá s využitím pokročilého letového simulátoru, čímž se zajistí komplexní přehled o jeho provozních vlastnostech. Výstupy této práce by měly poskytnout praktické porovnání současného a nově navrženého postupu z pohledu provozních faktorů. Výsledky práce ukazují, že nově navržený postup je validní a proveditelný. This thesis focuses on the circling approach at Václav Havel Airport in Prague. The task is to examine the current state of the procedure and to design the procedure to use the prescribed flight track. The analysis focuses on the key factors that influence the design of the instrument procedure. An important part of this work is the validation of the proposed procedure through several means, including validation in an air traffic control simulator. Further testing is conducted using an advanced flight simulator to provide a comprehensive view of its operational characteristics. The outputs of this work should provide a practical comparison of the current and newly proposed approach in terms of operational factors. The results show that the newly proposed procedure is valid and feasible.
Kolekce
- Diplomové práce - 16121 [562]