Úroveň edukace žáků v udržitelné mobilitě v Praze
The Level of Education of Students in Sustainable Mobility in Prague
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Martina Míčková
Supervisor
Novotný Václav
Opponent
Klímová Karolína
Field of study
Dopravní systémy a technikaStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
katedra dopravního inženýrství a dopravního plánováníRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá tématem edukace dětí v oblasti udržitelné mobility. Zjišťuje, jestli a jak se na základních školách vyučuje udržitelná mobilita a navrhuje, jak by vyučována být měla. Návrh zahrnuje poznatky organizací, které se tématem zabývají a vyhodnocuje jimi získaná data. Tím zjišťuje způsob dopravy dětí do škol a kvalitu vzhledu okolí škol. Získané poznatky jsou následně aplikovány na konkrétních příkladech. This thesis is focused on the topic of educating children in the field of sustainable mobility. It investigates whether and how sustainable mobility is taught in primary schools and suggests how it should be taught. The proposal includes findings of organizations that deal with the topic and evaluates data obtained by them. This way, it determines the way children transport to school and the quality of the school surroundings. The knowledge gained is subsequently applied to specific examples.
Collections
- Bakalářské práce - 16112 [407]