Webový frontend pro tvorbu postav do hry Dungeons and Dragons
Web frontend for Dungeons and Dragons character creator
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Žaneta Trošková
Supervisor
Matoušek Jan
Opponent
Suchánek Marek
Field of study
Softwarové inženýrství 2021Study program
InformatikaInstitutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá vytvořením frontendové aplikace pro tvorbu postav ve hře Dungeons and Dragons. V práci jsou analyzovány již existující nástroje pro tvorbu D&D postav a konzultovány požadavky s konkrétní hráčskou skupinou. Na tomto základě je navrženo uživatelské rozhraní aplikace pomocí nástroje Figma. Aplikace je implementována ve frameworku React a využívá knihovny Material-UI pro tvorbu UI komponent. Vytvořená aplikace komunikuje přes API rozhraní s backend aplikací, kterou implementuje v rámci své bakalářské práce Filip Čihák. Pro zajištění kvality aplikace jsou vytvořeny manuální a automatické testy. Na závěr práce je provedeno usability testování a navrhnuta jednotlivá vylepšení pro budoucí vývoj aplikace. This thesis deals with the creation of a frontend application for character creation in Dungeons and Dragons. Existing tools for D&D character creation are analyzed and the requirements are consulted with a specific player group. Based on this, the user interface of the application is designed using Figma. The application is implemented in the React framework and uses the Material-UI library to create UI components. The created application communicates via an API interface with the backend application, which is implemented by Filip Čihák in his bachelor thesis. Manual and automated tests are created to ensure the quality of the application. At the end of the thesis, usability testing is performed and individual improvements are suggested for future development of the application.
Collections
- Bakalářské práce - 18102 [1873]