Analýza proveditelnosti marketingového produktu
Analysis of Feasibility of Marketing Product
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Martin Sedmera
Vedoucí práce
Buchtela David
Oponent práce
Kirschner Filip
Studijní obor
Manažerská informatika 2021Studijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá návrhem deskové hry jako produktu, který podporuje marketingovou strategii softwarové firmy Applifting s. r. o. Prostředkem pro vytvoření vhodného návrhu je analýza současných deskových her na trhu. Analýza slouží k použití takových herních mechanik, aby vyhovovaly cílové skupině zákazníků. Návrh produktu navazuje na marketingovou strategii firmy, která je v této práci analyzována. Výstupem práce je kromě návrhu deskové hry i finanční analýza proveditelnosti a analýza dalších přínosů produktu pro firmu, například využití navržené deskové hry jako propagační předmět na kariérních veletrzích. The focus of this thesis is designing a board game, which will be part of the marketing strategy of the software company Applifting s. r. o. The means to create a suitable design is the analysis of current board games available on the market. The analysis serves to apply such game mechanics that meet the needs of the target customer group. The companies marketing strategy is analyzed in this work in order for the board game to be a useful part of it. The practical ouputs of this thesis is the design of the board game itself, as well as a financial feasibility analysis and analysis of other benefits of the product for the company, such as using the proposed board game as a promotional item at career fairs.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1724]