Tahová role playing hra v Godot engine
Turn based role playing game in Godot engine
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Minh Hieu Ta
Vedoucí práce
Matoušek Jan
Oponent práce
Vesecký Adam
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
Informatika, platnost do 2024Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá implementací tahové hry v Godot Engine 4.2 s užitím C# jako hlavní programovací jazyk. Práce pokrývá proces vývoje od konceptu, k návrhu, až po implementaci. Výsledkem je ukázkový projekt pro užití jako výukový materiál pro jednotlivce se základními až středními znalostmi v programování, ale žádnými zkušenostmi s vývojem her. This bachelor's thesis deals with the implementation of a turn-based game in the Godot Engine 4.2 with the use of C# as the main programming language. The thesis follows the development process from conception to design and implementation. The result of the work is an example project to be used as a learning resource for people with basic-to-intermediate knowledge of programming, but no experience with game development.
Zobrazit/ otevřít
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1724]