Legální/nelegální drogy na střední škole
Legal/illegal Drugs in High school
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Iva Čelikovská
Vedoucí práce
Nesvadba Petr
Oponent práce
Kovaříková Miroslava
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá nejen problematikou legálních a nelegálních drog na středních školách, ale i souvisejících aspektů závislostí látkových i nelátkových forem. Cílem je prověřit aktuální rozsah v užívání drog u studentů na vybraných středních školách, zároveň získat názor a zkušenosti pedagogů i metodiků prevence a pomocí komparace těchto výsledků zhodnotit dostatečnost preventivních procesů. Teoretická část obsahuje hlubší analýzu této problematiky, aby při dnešní roztříštěnosti dostupných informací, společně s výsledky dat výzkumného šetření v praktické části, daly komplexní výstup pro další využití ve školském zařízení i rodinách. This bachelor's thesis deals not only with the issue of legal and illegal drugs in secondary schools, but also with related aspects of substance and non-substance addictions. The aim is to examine the current extent of drug use among students at selected secondary schools, at the same time to obtain the opinion and experience of pedagogues and prevention methodologists and, by comparing these results, to evaluate the adequacy of preventive processes. The theoretical part contains a deeper analysis of this issue, so that with today's fragmented available information, together with the results of the research data in the practical part, they will give a comprehensive output for further use in school facilities and families.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1261]