ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Bachelor Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Bachelor Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hodnocení kvality vybrané služby metodou "Mystery Shopping"

Analysis of the Quality of Customer Experience of a Selected Service Using the Mystery Shopping

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Jiří Zídek
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Jemala Marek
Study program
Ekonomika a management
Institutions assigning rank
institut manažerských studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení kvality zákaznického servisu ve vybraných společnostech pomocí metody "Mystery Shopping." Cílem je identifikovat klíčové aspekty a problémy zákaznického servisu a na základě získaných dat formulovat doporučení pro jejich zlepšení. V teoretické části je vymezena problematika metody mystery shopping, marketingové komunikace, zákaznické zkušenosti a zákazníka. V praktické části se pomocí navrženého scénáře a vyhodnoceného standardizovaného dotazníku zjišťují různé aspekty a problémy servisu, včetně přístupu personálu, rychlosti obsluhy a kvality poskytovaných informací. Výsledkem práce jsou návrhy na zlepšení zkoumaných služeb v rámci vybraných prodejen.
 
The bachelor thesis focuses on the evaluation of customer service quality in selected companies using the "Mystery Shopping" method. The aim is to identify key aspects and problems of customer service and to formulate recommendations for improvement based on the data obtained. In the theoretical part the issues of mystery shopping method, marketing communication, customer experience and customer are defined. In the practical part, various aspects and problems of service, in-cluding staff attitude, speed of service and quality of information provided, are identified using a designed scenario and an evaluated standardized questionnaire. As a result of the work, suggestions for improvement of the investigated services within the selected outlets are made.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/115199
View/Open
PLNY_TEXT (1005.Kb)
PRILOHA (931.6Kb)
POSUDEK (208.5Kb)
POSUDEK (699.9Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 32116 [331]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV