Návrh komunikační kampaně pro vybranou organizaci
Setting up of Communication Campaign for the Selected Firm
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Šimon Kutil
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Šikýř Martin
Study program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
institut manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro vybranou organizaci. Hlavním cílem bakalářské práce je analýza současného stavu komunikačních aktivit a návrh komunikační kampaně. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy týkající se marketingu a komunikačního mixu včetně tvorby reklamní kampaně za využití odborné literatury. Praktická část začíná představením vybrané společnosti. Samotnému návrhu komunikační kampaně předchází provedení a vyhodnocení nereprezentativního kvantitativního marketingového průzkumu. V závěru práce bude na základě výsledků dotazníkového šetření vytvořen návrh nových komunikačních možností tohoto podniku. The Bachelor thesis focuses on the selected firm and its communication activities. The main goal of the thesis is to analyze the current state of communication activities and propose a communication campaign. The theoretical part defines basic concepts related to marketing and communication mix, including the creation of advertising campaigns using professional literature. The practical part analyzes the current marketing and communication mix of the company. The proposal of a communication campaign is preceded by conducting and evaluating a non-representative quantitative marketing survey. Based on the results of the questionnaire survey, a proposal for new communication options for this company was created at the end of the thesis.
Collections
- Bakalářské práce - 32116 [369]