Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o.
Influencer Marketing and Target Customer of Company ulivilu s. r. o.
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Romana Klimentová
Vedoucí práce
Cupalová Soňa
Oponent práce
Nováková Lenka
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut ekonomických studiíObhájeno
2024-06-03Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se věnuje influencer marketingu a influencerům jako takovým. V teoretické části je popsáno téma influencer marketing, jeho cíle a nástroje, dále je definován pojem influencer marketing, ke kterému práce přistupuje z různých hledisek. Další kapitolu tvoří zákazník a jeho segmentace. Praktická část se zabývá průzkumem, si klade za cíl zjistit postoj uživatelů sociálních sítí k influencerům a deskripci cílového zákazníka firmy ulivilu s.r.o. This bachelor thesis is dedicated to influencer marketing and influencers as such. The theoretical part describes the topic of influencer marketing, its goals, and tools, then defines the concept of influencer marketing, which the thesis approaches from different perspectives. The next chapter consists of the customer and its segmentation. The practical part deals with a survey, aims to find out the attitude of social network users towards influencers and a description of the target customer of ulivilu s.r.o.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [614]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Internetový influencer jako nástroj marketingu
Autor: Jessica Slavíková; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Hanzlík Radek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)Tato práce se zabývá influencery a jejich využitím jako nástroj marketingu. Cílem práce je vyhodnocení, jak správně influencer marketing využívat v praxi, a informace jaké influencery v České republice vůbec máme. Nejprve ... -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Autor: Tereza Neubergová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)Tato bakalářská práce se věnuje online marketingu, sociálním sítím a influencerům. V teoretické části je popsána marketingová komunikace, nástroje a výhody online marketingu, sociální sítě, influenceři a jejich dělení, ... -
Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu
Autor: Nikola Korychová; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Tato diplomová práce pojednává o influencer marketingu a jeho využití jako marke-tingový nástroj. Cílem práce je analyzovat současný stav influencer marketingu di-vize dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé, vyhodnotit ...