Veletrhy pracovních příležitostí jako strategický nástroj HR: Přínosy pro studenty a organizaci
Job Fair as a Strategic HR Tool: Benefits for Students and the Organization
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Kristýna Utíkalová
Supervisor
Chmielová Dalajková Iveta
Opponent
Šikýř Martin
Study program
Projektové řízení inovacíInstitutions assigning rank
institut manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zaměřuje na výzkum veletrhů pracovních příležitostí jako strategického nástroje v oblasti HR a na jejich přínosy pro studenty a organizace. Cílem práce bylo prozkoumat, jak důležité jsou veletrhy pracovních příležitostí pro HR a jak jsou vnímány za strany recruiterů a studentů. V teoretické části byly popsány oblasti HR marketing, strategický marketing, veletrhy a výstavy. V praktické části byla realizována případová studie ve zkoumané organizaci, která byla doplněna o dotazníkové šetření a metodu rozhovoru. Dotazníkové šetření bylo na téma „Veletrhy pracovních příležitostí jako strategický nástroj HR“ a bylo provedeno se studenty a absolventy středních a vysokých škol. Rozhovor byl realizován s recruitery personálního oddělení. Závěrem práce bylo vyhodnocení případové studie, dotazníkového šetření a rozhovorů. Výsledky dotazníkového šetření a rozhovorů potvrdily, že veletrhy pracovních příležitostí nejsou primárním zdrojem informací o pracovních příležitostech pro studenty a nejsou ani primárním zdrojem pro hledání talentů pro recuitery. Nicméně, zůstávají veletrhy pracovních příležitostí důležitým nástrojem pro propojení studentů a organizací. This diploma thesis focuses on researching job fairs as a strategic tool in HR and their benefits for students and organizations. The thesis aimed to explore how important job fairs are for HR and how they are perceived on the part of recruiters and students. The theoretical part described the areas of HR marketing, strategic marketing, job fairs and exhibitions. In the practical part, a case study was carried out in the researched organization, which was supplemented with a questionnaire survey and interview method. The questionnaire survey was on the topic "Job fairs as a strategic HR tool" and was conducted with students and graduates of secondary schools and universities. The interview was conducted with the recruiters of the HR department. The final part of the paper was the evaluation of the case study, questionnaire survey, and interviews. The results of the questionnaire survey and interviews confirmed that job fairs are not the primary source of information about job opportunities for students, nor are they the primary source for recruiters to find talent. However, job fairs remain an important tool for connecting students and organizations.
Collections
- Diplomové práce - 32116 [884]