ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh a implementace inovační marketingové strategie pro vybranou společnost

Design and Implementation of an Innovative Marketing Strategy for Selected Company

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Karolína Soukupová
Vedoucí práce
Sadílek Tomáš
Oponent práce
Jílková Petra
Studijní program
Projektové řízení inovací
Instituce přidělující hodnost
institut manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Předmětem diplomové práce je tvorba inovativní marketingové strategie pro vybranou společnost, která povede k porozumění tomu, jak efektivně komunikovat s jejími stávajícími klienty a jak oslovovat potenciální klienty. Uvedení do problematiky charakterizuje základní principy tvorby strategie, procesu tvorby marketingové strategie a jednotlivé části marketingové strategie. Práce obsahuje celkovou situační analýzu společnosti, která se zabývá její činností a hodnocením současné marketingové strategie. Důraz je kladen na analýzu digitální marketingové strategie, která obsahuje hodnocení návštěvnosti webových stránek a účinnost kampaní na sociálních sítích. Výstupem práce je návrh nové digitální marketingové strategie včetně konkrétních kroků k její implementaci.
 
The subject of the thesis is the creation of an Innovative marketing strategy for a selected company, which will lead to an understanding of how to communicate effectively with Its existing clients and how to reach potential clients. The introduction to the subject characterizes the basic principles of strategy development, the process of developing a marketing strategy and the different parts of a marketing strategy. The thesis contains an overall situational analysis of the company, which deals with its activities and an evaluation of the current marketing strategy. Emphasis is placed on the analysis of the digital marketing strategy, which includes an evaluation of website traffic and the effectiveness of social media campaigns. The output of the thesis is a proposal for a new digital marketing strategy including concrete steps for its implementation.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/114664
Zobrazit/otevřít
POSUDEK (642.4Kb)
POSUDEK (214.0Kb)
ROZHODNUTI (390.2Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 32116 [933]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Aplikace nástrojů digitálního marketingu při tvorbě marketingové strategie v podniku 

    Autor: Vojtěch Rous; Vedoucí práce: Stieberová Barbora; Oponent práce: Vaňková Lucie
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-02)
    Tato diplomová práce se zabývá aplikací nástrojů digitálního marketingu pro rozvoj marketingové strategie ve společnosti Braun GmbH známé především coby výrobce spotřební elektroniky, jako jsou holicí strojky, zastřihovače ...
  • Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik 

    Autor: Eva Chaloupková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
    Diplomová práce se zabývá vybraným kosmetickým salonem a jeho komuni-kačními aktivitami. Hlavním předmětem této diplomové práce je analýza sou-časného stavu komunikačních aktivit salonu a návrh komunikační kampaně, která ...
  • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

    Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV