Ovládání dronu za pomocí technik hand-trackingu
Drone control using hand-tracking techniques
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Matyáš Sojka
Supervisor
Nováček Tomáš
Opponent
Hlaváč Marián
Field of study
Softwarové inženýrstvíStudy program
InformatikaInstitutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
V dnešní době přibývá zajímavých možností, jak mohou uživatelé interagovat s virtuálním světem. Jedním ze způsobů, který je stále využívanější, je hand-tracking - snímání rukou uživatele. Tato práce se zabývá návrhem a implementací jednoduché aplikace, která umožňuje ovládání virtuálního dronu právě pomocí hand-trackingu. Využívá k tomu senzor Ultraleap Stereo IR 170. Uživatel si může ovládání vyzkoušet na několika vytvořených scénách, kde je jeho cílem nasbírat checkpointy v co nejkratším čase. Vedle toho může využít i jednoduché ovládání klávesnicí. Nowadays, there are more and more interesting ways for users to interact with the virtual world. One of the ways that is increasingly being used is hand-tracking - sensing the user's hands. This thesis deals with the design and implementation of a simple application that allows controlling a virtual drone by hand-tracking. It uses the Ultraleap Stereo IR 170 sensor to do so. The user can test the hand tracking controls in several virtual scenes, where the goal is to collect checkpoints in the shortest time possible. In addition to this, he can also use simple keyboard controls.
Collections
- Diplomové práce - 18102 [1005]