Nové techniky výběru, manipulace a umístění objektů pro editaci světa ve VR
New techniques for selecting, manipulating and placing objects for world editing inside VR
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Dmytro Kadar
Vedoucí práce
Žákovská Uršula
Oponent práce
Kučera Michal
Studijní obor
Počítačové hry a grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
S rostoucí popularitou virtuální reality s tímto typem aplikací pracuje stále více vý-vojářů a designérů. Při vytváření scén ve VR však dochází k problémům. Zatímco scény lze vytvářet na běžném monitoru počítače, jejich vnímání z pohledu hráče je obtížné, což vyžaduje, aby je vývojáři tes-tovali pomocí náhlavní soupravy VR. Ve svém projektu se snažím tento problém ře-šit zkoumáním konceptu předtváření scén přímo ve VR As the popularity of Virtual Reality (referred to as VR in later parts of the document) grows, more and more developers and designers are working with this type of application. However, when it comes to creating scenes in VR, challenges arise. While scenes can be created on a regular computer monitor, it becomes difficult to perceive them from the player’s perspective, requiring developers to test them using a VR headset. In my project, I aim to address this problem by exploring the concept of pre-creating scenes directly in VR.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13139 [410]