Vytvoření příběhového modulu pro seriózní hru
Design of story line for serious educational game
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Oleksii Afanasiev
Supervisor
Novák Daniel
Opponent
Mužík Jan
Study program
Softwarové inženýrství a technologieInstitutions assigning rank
katedra počítačůRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce zkoumá návrh dějové linie vážné vzdělávací hry zaměřené na děti s diabetem. Hra čerpá inspiraci z popu-lárních mobilních her, jako jsou Tamagot-chi a Talking Tom, a je vyvíjena pomocí herního enginu Unity a programovacího jazyka C#. Cílem hry je pomoci dětem s diabetem se seznámit s užíváním inzulinu a efektivním řízením svého stavu. Tato práce zkoumá význam vyprávění příběhu ve vážných vzdělávacích hrách a navrhuje poutavý příběh, který zapojuje a vzdělává cílovou skupinu. Návrhový proces zahr-nuje rozsáhlý výzkum správy diabetu a aplikaci principů herního designu pro vy-tvoření poutavého a vzdělávacího herního zážitku. Výsledná dějová linie integruje vzdělávací obsah s interaktivním hraním, s cílem posílit schopnosti dětí s diabetem a usnadnit jim porozumění užívání inzu-linu. This thesis explores the design of a story line for a serious educational game targeted at children with diabetes. The game takes inspiration from popular mobile games such as Tamagotchi and Talking Tom and is developed using the Unity game engine and C# programming language. The objective of the game is to help children with diabetes become accustomed to using insulin and managing their condition effectively. This thesis investigates the significance of storytelling in serious educational games and proposes a compelling narrative that engages and educates the target audience. The design process involves extensive research on diabetes management and the application of game design principles to create an immersive and educational gaming experience. The resulting story line integrates educational content with interactive gameplay, aiming to empower children with diabetes and facilitate their understanding of insulin usage.
Collections
- Bakalářské práce - 13136 [1229]