Marketingová strategie státu jako inovativní země v oblasti leteckého průmyslu
Marketing Strategy of the State as an Innovative Country in the Aviation
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Pavla Rudolfová
Vedoucí práce
Endrizalová Eva
Oponent práce
Pališin Ondrej
Studijní obor
Letecká dopravaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Instituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této práce je návrh marketingové strategie státu, jakožto inovativní země v oblasti leteckého průmyslu. Motivací byla výzva Rady pro výzkum, vývoj a inovace v rámci strategie budoucího směřování politiky státu. Jednalo se o část „Chytrý marketing“. Byla provedena analýza postavení České republiky na poli inovací a posléze zajímavých oblastí leteckého průmyslu. Na základě význačných bodů této analýzy byly stanoveny klíčové body a inovace pro využití v rámci samotného návrhu marketingové strategie zaměřené na repositioning. The topic of this work is a suggestion of a marketing strategy for the country as an innovative player in the aviation industry. The motivation stemmed from a challenge by the Council for Research, Development, and Innovation, within the framework of future direction of state's policy. This was part of "Smart Marketing." An analysis of the Czech Republic's position in innovation was conducted, followed by identifying crucial points of interest within the aviation industry. Based on the significant points from this analysis, key aspects and innovations were set for incorporation into a marketing strategy focused on repositioning.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16121 [715]