Zobrazit minimální záznam

International Market Entry Strategy. Case Study of E-shop Expansion to the German Market



dc.contributor.advisorZadražilová Dana
dc.contributor.authorFilip Švabovský
dc.date.accessioned2023-08-31T22:52:26Z
dc.date.available2023-08-31T22:52:26Z
dc.date.issued2023-08-31
dc.identifierKOS-1240915064205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/111329
dc.description.abstractCieľom tejto diplomovej práce zhodnotenie kritických faktorov úspešnej expanzie českého e-shopu v oblasti FMCG Rohlik na nemecký trh. Práca pozostáva z dvoch hlavných častí – teoretická a praktická časť. V teoretickej časti sú vysvetlené pojmy e-commerce, popísaný rozvoj e-commerce v Českej republike a v Nemecku, industrializácia a globalizácia, dôvody prečo firmy vstupujú na zahraničný trh, rovnako ako predstavené nástroje strategickej analýzy použité na príklade v praktickej časti. Praktická časť začína predstavením značky Rohlik a pokračuje analýzou makro a mikroprostredia podniku na nemeckom trhu, na základe ktorých je vytvorená SWOT analýza. Ďalej je popísané prispôsobenie obchodného modelu na nemecký trh, riadenie zahraničnej dcérskej spoločnosti a prenos organizačnej štruktúry. Na konci práca vyhodnocuje a popisuje kritické faktory úspechu na nemeckom trhu.cze
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to evaluate the critical factors of the successful expansion of the Czech e- shop in the field of FMCG Rohlik to the German market. The thesis consists of two main parts - theoretical and practical part. In the theoretical part are explained the concepts of e-commerce, the development of e-commerce in the Czech Republic and in Germany, industrialization and globalization, the reasons why companies enter the foreign market, as well as the strategic analysis tools used in the practical part. The practical part begins with the introduction of the Rohlik brand and continues with the analysis of the macro and microenvironment of the company on the German market, based on which a SWOT analysis is created. In the next step are described the adaptation of the business model to the German market, the management of the foreign subsidiary and the transfer of the organizational structure. At the end, the work evaluates and describes the critical success factors on the German market.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjecte-commercecze
dc.subjectKnusprcze
dc.subjectRohlikcze
dc.subjectexpanziacze
dc.subjectPESTLEcze
dc.subjectPortercze
dc.subjectSWOTcze
dc.subjectnemecký trhcze
dc.subjectkritické faktorycze
dc.subjecte-commerceeng
dc.subjectKnuspreng
dc.subjectRohlikeng
dc.subjectexpansioneng
dc.subjectPESTLEeng
dc.subjectPortereng
dc.subjectSWOTeng
dc.subjectgerman marketeng
dc.subjectcritical factorseng
dc.titleVstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trhcze
dc.titleInternational Market Entry Strategy. Case Study of E-shop Expansion to the German Marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeJakešová Patricia
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam