ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra geotechniky
  • Bakalářské práce - 11135
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra geotechniky
  • Bakalářské práce - 11135
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Numerická analýza ražeb trasy I.D metra v Praze

Numerical analysis of excavations of the Prague's metro line I.D

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Adam Hájek
Vedoucí práce
Hilar Matouš
Oponent práce
Ježek Jan
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavby
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra geotechniky
Obhájeno
2023-06-28



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Obsahem této bakalářské práce je numerické modelování dvoukolejného traťového tunelu trasy I.D ve staničeních 42,570 km a 42, 470 km a následné porovnání výsledků numerického modelování s výsledky geotechnického monitoringu. Výstavba posuzovaného tunelu byla realizována pomocí Nové rakouské tunelovací metody (NRTM) v prostředí bohdaleckých břidlic. Jeden profil byl členěn horizontálně, druhý byl členěn vertikálně. Numerická analýza byla provedena metodou konečných prvků v programu GEO5.
 
This bachelor’s thesis is focused on the numerical modelling of the double-track tunnel of the Prague’s metro line I.D in chainages 42,570 km and 42,470 km. Results of numerical modelling are compared with the geotechnical monitoring results. The tunnel excavation was realized using the New Austrian Tunnelling Method (NATM) in the Bohdalec shales. The first modelled tunnel profile was excavated horizontally, the second was excavated vertically. Numerical analysis was realized using the finite element method in the software GEO5.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/110576
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (37.27Mb)
POSUDEK (227.8Kb)
POSUDEK (122.1Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 11135 [58]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV