Emise CO2 při provozu elektromobilu
CO2 emissions from operation of electric vehicles
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Štěpán Šrenk
Vedoucí práce
Hrdlička Jan
Oponent práce
Dvořák Michael
Studijní obor
bez oboruStudijní program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav energetikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá emisemi CO2 při provozu elektromobilu. Emise CO2 při provozu jsou vypočteny na základě využívaných zdrojů elektrické energie pro tři vybrané státy (ČR, Polsko, Norsko). Emise CO2 elektromobilu jsou porovnány s emisemi automobilu se spalovacím motorem a také s variantou nabíjení elektromobilu z domácí fotovoltaické elektrárny. This thesis deals with the CO2 emissions from operation of electric vehicles. The CO2 emissions are calculated based on the electricity sources used in three selected countries (Czech Republic, Poland, Norway). The CO2 emissions of electric cars are compared with the emissions of cars with an internal combustion engine and with the variant of charging an electric car from a rooftop photovoltaic powerplant at home.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12115 [172]