ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Diplomové práce - 16121
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Diplomové práce - 16121
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vliv řízení letového provozu na efektivitu letu ve fázi přiblížení

Influence of Air Traffic Control on Flight Efficiency in the Approach Phase

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Erik Ingeduld
Vedoucí práce
Pilmannová Terézia
Oponent práce
Freigang Michal
Studijní obor
Provoz a řízení letecké dopravy
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích
Instituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravy



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tlak na ekonomičnost a zároveň minimalizaci dopadu letového provozu na životní prostředí je hlavní motivací pro neustálou optimalizaci letových postupů nejen z pohledu poskytovatele letových navigačních služeb, ale také z pohledu dopravce. Poskytovatelé Leteckých navigačních služeb (LNS) se tomuto tlaku snaží dostát optimalizaci letových postupů v koncové řízené oblasti (TMA), kde je vliv letového provozu nejmarkantnější. Letecké společnosti pro ekonomičnost letu určují tzv. cost index, kde řeší poměr doby letu a spotřeby paliva pro jednotlivé linky. Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit vliv řízení rychlosti ze strany řízení letového provozu (ATC) na spotřebu paliva a dobu letu na příkladu letounu A320
 
Economy of air-traffic management and minimisation of its impact on environment are of paramount importance to both air navigation services and airline carriers. Air navigation service providers continuously seek for innovative approaches to the flight control procedures at the terminal control area where the impact of air traffic is significant. Airline carries in regard of minimizing costs and improving the overall flight economics provide cost index that defines the relation between the flight duration, in terms of a nominal speed profile, and fuel consumption. The goal of this diploma thesis is to analyse impact of ATC speed control procedures on the flight during approach phase, subsequent fuel consumptions and flight duration. The Airbus A320 airliner was used in the computer assisted flight simulations.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/109628
Zobrazit/otevřít
POSUDEK (2.258Mb)
POSUDEK (337.1Kb)
PLNY_TEXT (4.165Mb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 16121 [579]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV