Vývoj potřeb cestujících v prostorách osobních nádraží v ČR, vliv Covid-19
Development of passenger needs in the railway stations spaces, Covid-19 impact
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jitka Andrýsková
Vedoucí práce
Vančura Pavel Edvard
Oponent práce
Němec Michal
Studijní program
Logistika a řízení dopravních procesůInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce je zaměřena na kvalitu služeb na osobních nádražích v České republice. V teoretické části je vysvětlena kategorizace osobních nádraží a zastávek a jsou popsány změny, které přinesla do těchto prostor pandemie nemoci Covid-19. V praktické části je na základě výsledků z obecného průzkumu spokojenosti se službami vyhodnocen průzkum na konkrétním nádraží. V poslední kapitole jsou vyjmenovány hlavní oblasti služeb s doporučením pro jejich zlepšení. The diploma thesis is focused on the quality of services at passenger stations in the Czech Republic. In the theoretical part is explained the categorization of passenger stations and train stops and the changes that occured in these spaces by the pandemic of Covid-19 are described. In the practical part is evaluated the customer satisfaction survey at a specific station based on the results of the general customer satisfaction survey. In the last chapter are listed the main areas of services with recommendations for their improvement.
Kolekce
- Diplomové práce - 16117 [200]