Algoritmy pro palubní odhadování pohybových stavů vozidla pomocí multisenzorické fúze
Algorithms for onboard estimation of vehicle motion states by multisensor fusion
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Jakub Kašpar
Supervisor
Hurák Zdeněk
Opponent
Herman Ivo
Study program
Kybernetika a robotikaInstitutions assigning rank
katedra řídicí technikyRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Byl navržen a otestován lokalizační algoritmus určený pro tramvaje. Algoritmus využívá rozšířeného Kalmanova filtru k fúzi měření z přijímače satelitní navigace, inerciální měřicí jednotky a odometrie. An extended Kalman filter based localisation algorithm intended for trams has been developed. The algorithm fuses measurements of satelite based navigation system, inertial measurement unit and wheel encoder odometry.
Collections
- Bakalářské práce - 13135 [476]