Rozvoj linky metra C v jihovýchodním sektoru
Development of Metro Line C in the South-east Sector
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Karel Síbrt
Vedoucí práce
Trešl Ondřej
Oponent práce
Hájek Karel
Studijní program
Dopravní systémy a technikaInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních systémůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce pojednává o rozvoji linky C pražského metra v jihovýchodním sektoru města. Bylo navrženo prodloužení trasy z Jižního Města přes Petrovice do Uhříněvsi, kde byl navržen multimodální dopravní terminál s přímou vazbou na železniční stanici Praha–Uhříněves. Prodloužením metra došlo také ke změně linkového vedení povrchové dopravy, které s sebou přináší zvýšení atraktivity a spolehlivosti veřejné dopravy v oblastech jihovýchodní části Prahy. Celkově došlo ke zklidnění Jižního Města v okolí stávající konečné stanice Háje a přesunu zátěže příměstskými autobusy mimo komplex sídliště. The thesis deals with the development of line C of the Prague metro in the south-eastern sector of the city. It was proposed to extend the route from Jižní Město through Petrovice to Uhříněves, where a multimodal transport terminal with a direct link to the railway station Praha-Uhříněves was designed. The extension of the underground also changed the line routing of surface transport, which increases the attractiveness and reliability of public transport in areas of the south-eastern part of Prague. Overall, Jižní Město around the existing Háje terminus has been calmed and the suburban bus load has been shifted away from the estate complex.
Kolekce
- Diplomové práce - 16112 [427]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Ekonomické hodnocení bezobslužného metra
Autor: Karešová Petra; Vedoucí práce: Říha Zdeněk; Oponent práce: Vančura Pavel Edvard
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-24)Tato bakalářská práce je zaměřena na ekonomické porovnání bezobslužného a klasického metra. První kapitola je věnována historii podpovrchových systémů ve vybraných světových městech a v Česku. Druhá kapitola je zaměřena ... -
Možnosti ukončení tramvajové trati v lokalitě Jinonice
Autor: Roman Švadlena; Vedoucí práce: Bret Ondřej; Oponent práce: Jiřík Filip
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-22)Předmětem této diplomové práce je vypracování studie možností ukončení výhledově plánovaného prodloužení tramvajové trati, která je v současné době ukončena v obratišti u stanice metra „B“ - Radlická. V souvislosti se ... -
K technologiím bezbariérového zpřístupnění stanic metra Praha
Autor: Vu Phu Vinh; Vedoucí práce: Pospíchal Václav; Oponent práce: Svoboda Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-19)Bakalářská práce se zabývá problematikou dodatečného budování kaskádovitých výtahů do stanic metra v Praze za běžného provozu. Autor analyzuje průběh stavby a poukazuje na možné komplikace, které mohou během výstavby takto ...