ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingové komunikační strategie vybraného sportovního klubu

Proposal for a Marketing Communication Strategy of a Selected Sports Club

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Daniel Patera
Vedoucí práce
Skokanová Dagmar
Oponent práce
Sadílek Tomáš
Studijní program
Projektové řízení inovací
Instituce přidělující hodnost
institut manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem diplomové práce je zhodnotit stav současné marketingové komunikační strategie vybraného sportovního klubu a navrhnout doporučení ke zlepšení jednotlivých marketingových činností. V teoretické části jsou vymezeny obecné pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Dále je představen sport hokejbal. Metodologická část představuje tři zvolené metody, které byly využity v praktické části. Jedná se o polostrukturovaný rozhovor, dotazníkové šetření a komparativní analýzu. V části praktické jsou zvolené metody aplikovány. Polostrukturovaný rozhovor byl veden s předsedou klubu, respondenty dotazníkového šetření se stali jak členové klubu, fanoušci, tak i další podporovatelé. Obě tyto metody zjišťovaly pohled na současnou marketingovou strategii z obou stran (perspektivou člena klubu i perspektivou fanoušků) a zaměřily se také na sledování budoucího směřování klubu. Komparativní analýza srovnává webové stránky vybraného klubu se stránkami úspěšnějších a větších hokejbalových klubů v České republice.
 
The aim of the thesis is to evaluate the state of the current marketing communication strategy of the selected sports club and propose recommendations for improving individual marketing activities. In the theoretical part are defined general concepts from the field of marketing and marketing communication. The sport ball hockey is introduced. The methodological part presents three select-ed methods that were used in the practical part. It is a semi-structured interview, questionnaire sur-vey and comparative analysis. In the practical part, the selected methods are applied. A semi-structured interview was conducted with the chairman of the club, the respondents of the question-naire were club members, fans and other supporters. Both of these methods looked at the current marketing strategy from both perspectives and where the club is heading in the future. A compara-tive analysis compares the websites of the selected club with the websites of more successful and bigger clubs in the Czech Republic.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/108942
Zobrazit/otevřít
PRILOHA (281.8Kb)
POSUDEK (655.3Kb)
PLNY_TEXT (2.321Mb)
POSUDEK (854.0Kb)
POSUDEK (215.2Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 32116 [905]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu 

    Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ...
  • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

    Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...
  • Personální management 

    Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV