Implementace zobrazovacího řetězce pomocí GPGPU technik
Rendering pipeline implementation using GPGPU techniques
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jakub Profota
Vedoucí práce
Bittner Jiří
Oponent práce
Sloup Jaroslav
Studijní obor
Počítačové hry a grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce implementuje jednoduchý zobrazovací řetězec pomocí technik obecných výpočtů na moderních grafických procesorech. Implementace v technologii CUDA se soustředí na efektivní paralelní rasterizaci trojúhelníků a základní osvětlovací model. Práce mapuje a popisuje architekturu zobrazovacího řetězce a grafických čipů. This bachelor thesis implements a basic graphics pipeline using general-purpose computing techniques on modern graphics processing units. The implementation in CUDA focuses on efficient parallel rasterization of triangles and a basic illumination model. The thesis maps and describes the architecture of the rendering pipeline and graphics chips.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13139 [410]