Využití herního enginu pro vytváření a sdílení poznámek
Using Game Engine for Note Taking and Sharing
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Ivan Oryshchenko
Vedoucí práce
Bittner Jiří
Oponent práce
Malý Ivo
Studijní obor
Počítačové hry a grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a vývojem aplikace pro psaní poznámek, která kombinuje efektivní techniky výuky, gamifikuje proces studia a umožňuje uživatelům volně prozkoumávat poznámky ostatních. Shrnuji zde výzkumy, které stojí za efektivními studijními technikami, analyzuji návrhová rozhodnutí různých aplikací pro psaní poznámek, představuji technické nástroje použité k vytvoření projektu a vysvětluji architekturu a logiku kódu. Poté aplikaci testuji na skutečných uživatelích, sbírám zpětnou vazbu a na jejím základě provádím změny. Na závěr nastíním průběh budoucího vývoje projektu. This thesis is about the design and development of a note-taking app that combines effective studying techniques, gamifies the study process, and lets users freely explore each other’s notes. Here I summarize research behind effective learning, analyze design decisions of different note-taking apps, introduce the technical tools used to build the project and explain the code architecture and logic. Then I test the application on real users, collect feedback, and make changes based on it. In the end, I outline the future prospects of the project.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13139 [410]