Zobrazit minimální záznam

Optimizing the Number of Visits of a Small Business Website



dc.contributor.advisorLedvinka Martin
dc.contributor.authorJan Pivoňka
dc.date.accessioned2023-06-08T22:52:08Z
dc.date.available2023-06-08T22:52:08Z
dc.date.issued2023-06-08
dc.identifierKOS-1176616178305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/108744
dc.description.abstractTématem této práce je výzkum SEO technik a následná optimalizace webové prezentace společnosti D3F interiér. Tyto úkony jsou dnes stále důležitější, protože množství webových stránek se neustále zvyšuje a konkurence roste. Cílem je po optimalizaci dosáhnout na daných stránkách vyššího provozu a přivést tak firmě nové potenciální zákazníky. Analýza byla zpracována pomocí nástrojů společnosti Google a implementace byla provedena po-mocí zkoumaných SEO technik. Závěrem je srovnání návštěvnosti před SEO optimalizací, po implementaci vyzkoumaných SEO technik a po vytvoření kompletně nového webu skrze CMS.cze
dc.description.abstractThe topic of this thesis is the research of SEO techniques and the subsequent optimization of the D3F interiér website. These tasks are becoming increasingly important today as the number of websites is constantly increasing and competition is growing. The goal is to achieve more traffic on the website after optimization and bring new potential customers to the company. The analysis was done using Google tools and the implementation was done using the SEO techniques studied. Finally, a comparison of the traffic before SEO optimization, after implementation of the tested SEO techniques and after the creation of a new website through CMS is presented.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectCMScze
dc.subjectdigitální marketingcze
dc.subjectGooglecze
dc.subjectindexovánícze
dc.subjectoptimalizacecze
dc.subjectSEOcze
dc.subjectSERPcze
dc.subjectvyhledávačcze
dc.subjectCMSeng
dc.subjectdigital marketingeng
dc.subjectGoogleeng
dc.subjectindexingeng
dc.subjectoptimizationeng
dc.subjectSEOeng
dc.subjectSERPeng
dc.subjectsearch engineeng
dc.titleOptimalizace návštěvnosti firemního webucze
dc.titleOptimizing the Number of Visits of a Small Business Websiteeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereePešek Ondřej
theses.degree.grantorkatedra počítačůcze
theses.degree.programmeSoftwarové inženýrství a technologiecze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam