Zobrazit minimální záznam

Multimodal RGBD Object Detection for Autonomous Car



dc.contributor.advisorŠalanský Vojtěch
dc.contributor.authorTomáš Nevole
dc.date.accessioned2023-06-08T22:52:07Z
dc.date.available2023-06-08T22:52:07Z
dc.date.issued2023-06-08
dc.identifierKOS-1176616175005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/108740
dc.description.abstractDetekce objektů v okolí vozidla představuje klíčovou funkci pro autonomní automobily. Umožňuje vozidlu sledovat a interpretovat okolní svět a poskytnout tak vstupní data pro systémy jako například adaptivní tempomat nebo nouzové brzdění. Společnost Porsche Engineering se v rámci projektu Jupiter věnuje vývoji autonomního vozu. Projekt využívá speciálně upravené Porsche Cayenne GTS, které je možné řídit v rámci operačního systému ROS. Cílem této práce je rozšířit existující RGB architekturu o hloubková data získaná z LiDARu. Detekční síť je naučena na volně dostupných datasetech tak, aby bylo dosaženo co nejlepšího přenosu na auto z projektu Jupiter. Výhoda použití hloubkové modularity je otestována a kvalita detekčního modelu je ověřena na dostupném benchmarku. Výsledný detekční model je implementován jako ROS node, který v reálném čase detekuje objekty zájmu, např. vozidla a chodce.cze
dc.description.abstractObject detection in the vehicle's surroundings is a key functionality for autonomous automobiles. It allows the car to see and interpret the surrounding environment and to provide input data for the systems, such as adaptive cruise control or emergency braking. Porsche Engineering is dedicated to developing an autonomous vehicle within the Jupiter project. The project utilises customised Porche Cayenne GTS, which is based on ROS. This thesis aims to extend an existing RGB architecture by depth data obtained by LiDAR. The detection network is trained on freely available datasets to achieve the best possible domain transfer to the Jupiter car. The advantage of the depth modularity is tested, and the quality of the model is evaluated on an available benchmark. The final detection model is implemented as a ROS node, which detects objects such as cars and pedestrians in real-time.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPočítačové viděnícze
dc.subjectAutonomní mobilitacze
dc.subjectLiDARcze
dc.subjectdetekce objektůcze
dc.subjectROS2cze
dc.subjectComputer Visioneng
dc.subjectAutonomous mobilityeng
dc.subjectLiDAReng
dc.subjectobject detectioneng
dc.subjectROS2eng
dc.titleDetekce objektů v okolí autonomního auta v pomocí RGBD datcze
dc.titleMultimodal RGBD Object Detection for Autonomous Careng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeVrba Matouš
theses.degree.grantorkatedra kybernetikycze
theses.degree.programmeKybernetika a robotikacze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam