Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
New Trends in Marketing Communication on the Czech Market
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Alena Telínová
Vedoucí práce
Nováková Lenka
Oponent práce
Jílková Petra
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout tímto způsobem celkovou strategii marketingové komunikace k úspěchu na trhu. Teoretická část práce se nejprve zaměřuje na obecný koncept marketingové komunikace a následně detailně rozebírá nové formy marketingové komunikace, které ovlivňují celé marketingové prostředí, součástí je také prognóza vývoje nových trendů. Praktická část práce využívá kombinaci metodologie dotazníkového šetření a expertních rozhovorů, aby lépe porozuměla názorům respondentů. Dotazníkové šetření bylo prováděno u firem různých velikostí na českém trhu, které jsou zároveň přímými uživateli nových trendů v marketingové komunikaci. Expertní rozhovory s odborníky v oblasti marketingové komunikace a digitálního marketingu poskytly cenné informace o nových trendech a jejich uplatnění v praxi. V závěru jsou prezentovány výsledky výzkumu a jejich interpretace. This bachelor thesis focuses on new trends in marketing communication on the Czech market. The aim of the thesis is to analyse and evaluate new trends in marketing communication that help to target the customer more precisely and thus move the overall marketing communication strategy towards success in the market. The theoretical part of the thesis first focuses on the general concept of marketing communication and then discusses in detail the new forms of marketing communication that affect the entire marketing environment, including a forecast of the development of new trends. The practical part of the thesis uses a combination of questionnaire survey methodology and expert interviews to better understand the views of respondents. The questionnaire survey was conducted among companies of different sizes on the Czech market, which are also direct users of new trends in marketing communication. Expert interviews with marketing communication and digital marketing experts provided valuable information about the new trends and their application in practice. Finally, the research results and their interpretation are presented.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [271]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ... -
Analýza marketingového působení Raiffeisenbank, a.s.
Autor: Daxner Petr; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Rejf Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-31)Bakalářská práce se zabývá problematikou bankovního marketingu. Popisuje tvorbu marketingového mixu banky, analýzu pozice podniku na trhu a marketingového působení na klienty. Cílem práce je učinit návrhy a doporučení, ...