Zobrazit minimální záznam

Performance optimizations in Unity



dc.contributor.advisorBittner Jiří
dc.contributor.authorJiří Kropáč
dc.date.accessioned2023-06-07T22:52:44Z
dc.date.available2023-06-07T22:52:44Z
dc.date.issued2023-06-07
dc.identifierKOS-1176928165405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/108668
dc.description.abstractV této bakalářské práci se budeme zabývat výkonnostní optimalizací v Unity Enginu, podíváme se a zdokumentuje nejčastější používáné metody, a jak jsou implementovány v enginu. Následně otestujeme účinnost optimalizačních metod: Redukování podle viditelnosti (Occlusion Culling) a Levels of detail v různých herních prostředí, abychom zjistili jejich dopad na výkon hry.cze
dc.description.abstractIn this bachelor thesis, we will focus on performance optimization in the Unity Engine. We will look up and document the commonly used game performance optimization techniques and how they are implemented in the engine. Then we will test the Visibility Culling and Levels of detail optimization techniques in different game environments to find out how they impact the performance.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectVýkonnostní optimalizacecze
dc.subjectUnity Enginecze
dc.subjectOcclusion Cullingcze
dc.subjectLevels of Detailcze
dc.subjectNormalové mapycze
dc.subjectParallax mapycze
dc.subjectZobrazovací dávkycze
dc.subjectPerformance Optimizationeng
dc.subjectUnity Engineeng
dc.subjectOcclusion Cullingeng
dc.subjectLevels of Detaileng
dc.subjectNormal mapseng
dc.subjectParallax mapseng
dc.subjectDraw call batcheseng
dc.titleVýkonnostní optimalizace v Unitycze
dc.titlePerformance optimizations in Unityeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKáčerik Martin
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu






















Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam