Výkonnostní optimalizace v Unity
Performance optimizations in Unity
dc.contributor.advisor | Bittner Jiří | |
dc.contributor.author | Jiří Kropáč | |
dc.date.accessioned | 2023-06-07T22:52:44Z | |
dc.date.available | 2023-06-07T22:52:44Z | |
dc.date.issued | 2023-06-07 | |
dc.identifier | KOS-1176928165405 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/108668 | |
dc.description.abstract | V této bakalářské práci se budeme zabývat výkonnostní optimalizací v Unity Enginu, podíváme se a zdokumentuje nejčastější používáné metody, a jak jsou implementovány v enginu. Následně otestujeme účinnost optimalizačních metod: Redukování podle viditelnosti (Occlusion Culling) a Levels of detail v různých herních prostředí, abychom zjistili jejich dopad na výkon hry. | cze |
dc.description.abstract | In this bachelor thesis, we will focus on performance optimization in the Unity Engine. We will look up and document the commonly used game performance optimization techniques and how they are implemented in the engine. Then we will test the Visibility Culling and Levels of detail optimization techniques in different game environments to find out how they impact the performance. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Výkonnostní optimalizace | cze |
dc.subject | Unity Engine | cze |
dc.subject | Occlusion Culling | cze |
dc.subject | Levels of Detail | cze |
dc.subject | Normalové mapy | cze |
dc.subject | Parallax mapy | cze |
dc.subject | Zobrazovací dávky | cze |
dc.subject | Performance Optimization | eng |
dc.subject | Unity Engine | eng |
dc.subject | Occlusion Culling | eng |
dc.subject | Levels of Detail | eng |
dc.subject | Normal maps | eng |
dc.subject | Parallax maps | eng |
dc.subject | Draw call batches | eng |
dc.title | Výkonnostní optimalizace v Unity | cze |
dc.title | Performance optimizations in Unity | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Káčerik Martin | |
theses.degree.discipline | Počítačové hry a grafika | cze |
theses.degree.grantor | katedra počítačové grafiky a interakce | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 13139 [410]