Analýza marketingu vybrané technologické firmy
Marketing Analysis of a Selected Technological Company
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Tereza Linhartová
Vedoucí práce
Zmatlík Jiří
Oponent práce
Jílková Petra
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se věnuje komunikačnímu mixu vybrané společnosti, konkrétně České podnikatelské pojišťovny. Cílem práce je analyzovat stávající komunikační mix společnosti a následně navrhnout případné řešení, jak mix zlepšit. Teoretická část se zaměřuje na popis základních pojmů marketingu a na jeho rozdělení, a dále rozebírá jednotlivé složky komunikačního mixu. V praktické části práce jsou představeny základní informace o společnosti a její komunikační strategii. Informace jsou získány prostřednictvím rozhovoru s manažerem Úseku marketingu a PR. Dále jsou analyzována data z dotazníkového šetření, které se týkají komunikace pojišťoven se zákazníky a potencionálními zákazníky. Na základě porovnání těchto dat jsou v poslední části práce navržena doporučení na zlepšení komunikačního mixu společnosti. This bachelor thesis focuses on the communication mix of a selected company, namely the Czech Business Insurance Company. The aim of the thesis is to analyze the existing communication mix of the company and then to propose possible solutions to improve the mix. The theoretical part focuses on the description of the basic concepts of marketing and its division, and then discusses the individual components of the communication mix. The practical part of the thesis presents basic information about the company and its communication strategy. The information is obtained through an interview with the manager of the Marketing and PR Department. Furthermore, data from a questionnaire survey are analyzed concerning the communication of insurance companies with customers and potential customers. Based on the comparison of these data, recommendations for improving the company's communication mix are proposed in the last part of the paper.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [614]