Marketingový mix vybrané organizace
Marketing Mix of Selected Organization
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Tereza Navrátilová
Vedoucí práce
Cupalová Soňa
Oponent práce
Sadílek Tomáš
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tématem této bakalářské práce je marketingový mix vybrané organizace. Teoretická část je zaměřena na marketingový mix a jeho prvky – produkt, cenu, distribuci a komunikaci, dále je popsána část situační analýzy – analýza SWOT. V praktické části je popsána metodika výzkumu a představena společnost Decathlon, která byla vybrána pro zpracování této práce. Dále lze v praktické části nalézt vypracovaný marketingový mix společnosti a analýzu a interpretaci dat z dotazníkového šetření. Cílem bakalářské práce bylo vypracovat marketingový mix vybrané organizace a na základě zjištění vypracovat doporučení. Závěr práce obsahuje výsledná doporučení. The topic of this bachelor’s thesis is the marketing mix of selected organization. The theoretical part is focused on the marketing mix and its elements – product, price, place and promotion, and the part of the situation analysis – SWOT analysis is also described. In the practical part, the research methodology is described and the company Decathlon, which was chosen for this thesis, is introduced. Furthermore, in the practical part, you can find the marketing mix of the selected company and the analysis and interpretation of data from questionnaire survey. The aim of the bachelor’s thesis was to make a marketing mix of the selected organization and to draw up recommendations based in the findings. The conclusion of the thesis contains the resulting recommendations.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [625]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...