Možnosti společnosti ŠKODA AUTO na vietnamském trhu
Opportunities of ŠKODA AUTO in the Vietnamese Market
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Thi Bao Han Thach
Supervisor
Hřebík František
Opponent
Zmatlík Jiří
Study program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
institut ekonomických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu příležitostí spojených se vstupem Škoda Auto na vietnamský trh. Cílem práce je poskytnout komplexní pohled na příležitosti a výzvy vstupu Škoda Auto na vietnamský trh a identifikovat tak hlavní faktory, které mohou ovlivnit úspěch či neúspěch této expanze. Práce je rozdělena do několika částí. První část poskytuje teoretický rámec pro expanzi firem na zahraniční trhy, se zaměřením na teorii mezinárodního obchodu. Další část je věnována jednotlivým formám vstupu podniků na zahraniční trhy. Praktická část práce se zaměřuje na Vietnam, jeho ekonomickou situaci a analýzu vietnamského automobilového trhu. Dále je v praktické části zkoumána strategie Škoda Auto pro vstup na vietnamský trh, produktové portfolio, které bude k dispozici na vietnamském trhu, včetně porovnání s nejprodávanějšími modely konkurenčních značek v příslušných segmentech. Na základě této analýzy bude navrženo několik doporučení pro Škoda Auto, která by mohla přispět k úspěšnému vstupu na vietnamský trh a dlouhodobému růstu společnosti v regionu. Bachelor thesis focuses on the analysis of the opportunities associated with Škoda Auto's entry into the Vietnamese market. The aim of bachelor thesis is to provide a comprehensive view of the opportunities and challenges of Skoda Auto's entry into the Vietnamese market and to identify the main factors that may influence the success or failure of this expansion. The thesis is divided into several parts. The first part provides a theoretical framework for the expansion of firms into foreign markets, focusing on international trade theory. The next part is devoted to the different forms of entry of firms into foreign markets. The practical part of the thesis focuses on Vietnam, its economic situation and the analysis of the Vietnamese automotive market. Furthermore, the practical part examines Skoda Auto's strategy for entering the Vietnamese market, the product portfolio that will be available on the Vietnamese market, including a comparison with the best-selling models of competing brands in the respective segments. Based on this analysis, several recommendations for Škoda Auto will be proposed, which could contribute to the successful entry into the Vietnamese market and the long-term growth of the company in the region.
Collections
- Bakalářské práce - 32163 [625]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Posouzení provozu kabelové sítě vn 22 kV v podniku Škoda auto, a.s.
Author: Roubíček Pavel; Supervisor: Kabrna Miroslav; Opponent: Cimbolinec Ivan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-30) -
Trendy v oblasti řízení lidských zdrojů se zaměřením na společnost Škoda Auto a.s.
Author: Buchar Štěpán; Supervisor: Švábenická Kateřina; Opponent: Pělucha Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-15) -
Autosalon Škoda
Author: Možný Antonín; Supervisor: Eliášová Martina
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-01-20)