Návrh aplikačního prostředí pro navigaci cyklistické dopravy v intravilánu
Design of an Application Environment for Cycling Traffic in Urban Areas
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Patrik Baleka
Supervisor
Navrátilová Kristýna
Opponent
Štěch Vojtěch
Field of study
Inteligentní dopravní systémyStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Institutions assigning rank
ústav dopravní telematikyDefended
2023-01-11Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem bakalářské práce je návrh aplikačního prostředí pro navigaci cyklistické dopravy v intravilánu. Cílem práce je zmapovat preference uživatelů a navrhnout odpovídající uživatelské prostředí. Teoretická část se věnuje rozboru funkcí stávajících aplikací. Výzkumná část byla realizována pomocí kvantitativní metody dotazníkového šetření a následně byl vypracován návrh aplikačního prostředí včetně vizualizace podle metodiky Material 3. Tento návrh byl následně ověřen ve vybrané oblasti. The subject of the bachelor’s thesis is Design of an Application Environment for Cycling Traffic in Urban Areas. The aim of the thesis is to map user preferences and design an appropriate user environment. The theoretical part is devoted to the analysis of functions of existing applications. The research part was carried out using the quantitative method of questionnaire survey and then a design of the application environment, including visualization based on the Material 3 methodology. This design was subsequently verified in a selected area.