Návrh systému vytápění střední školy
Design of the Heating System in the Secondary School
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Vojtěch Polan
Supervisor
Kabrhel Michal
Opponent
Galád Vladimír
Field of study
Budovy a prostředíStudy program
Budovy a prostředíInstitutions assigning rank
katedra technických zařízení budovDefended
2023-02-14Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Obsahem této diplomové práce je vypracovaný projekt návrhu vytápění střední školy, který obsahuje tepelné bilance v jednotlivých místnostech, návrh otopných ploch a výkresovou část. Výkresová část obsahuje půdorysy, schématický řez a řez technické místnosti. Poslední částí je technická zpráva s technickými listy. Druhou částí diplomové práce je studie na téma Tepelné zisky a jejich využití ve školní budově. Tato studie obsahuje popis a výsledky z dynamického modelu učebny při různých provozech. The content of this diploma thesis is a design of heating in high school, which includes heat balances in individual rooms, a design of heating surfaces and a drawing part. The drawing part contains floor plans, a schematic section and a section of the technical room. The last part is a technical report with technical sheets. The second part of the thesis is a study on the topic of heat gains and their use in the school building. This study includes a description and results from a dynamic classroom model under different operations.
Collections
- Diplomové práce - 11125 [517]