Demonstrační metody a jejich využití ve výuce odborného předmětu
Demonstration Methods and their Use in Teaching a Specialized Subject
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Martin Sábel
Supervisor
Mrázková Kateřina
Opponent
Svoboda Petr
Field of study
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudy program
Specializace v pedagogiceInstitutions assigning rank
institut pedagogických a psychologických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá demonstračními metodami a jejich využitím ve výuce odborného předmětu OVC, pro studenty jednoletého nástavbového studijního oboru Elektrikář nebo Provozní elektrikář 26-51-H/01. V teoretické části jsou definovány důležité termíny, jako je didaktika a didaktické prostředky. Dále je zde popsán vyučovací proces a metody výuky následované objasněním demonstračních metod. Zmíněná je i distanční výuka a její problematika. Praktická část obsahuje stručnou definici vzdělávacích programů, je zde popsaná tvorba vlastní didaktické pomůcky. Dále je zde objasněno dotazníkové šetření, jehož hlavní cíl je zjistit a porovnat jaká forma výuky je pro studenty přívětivější z hlediska využití demonstračních metod. This thesis deals with Demonstration methods and their use in the teaching of the professional subject OVC, for students of the one-year extension study field Electrician or Operational Electrician 26-51-H/01. Important terms such as didactics and didactic resources are defined in the theoretical part. Furthermore, the teaching process and teaching methods are described here, followed by an explanation of the demonstration methods. Distance learning and its issues are also mentioned. The practical part contains a brief definition of educational programs, the creation of own didactic aids is described here. Furthermore, the questionnaire survey, which sets as its main goal to find out and compare which form of teaching is more friendly for students in terms of the use of demonstration methods, is explained here.
Collections
- Bakalářské práce - 32151 [1271]