Prevence syndromu rizikového chování ve škole
Prevention of Syndrome Risky Behavior at School
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Tereza Polenová
Vedoucí práce
Kovaříková Miroslava
Oponent práce
Hřebík František
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce definuje problematiku syndromu rizikového chování v adolescenci. Zaměřuje se na vymezení základních pojmů, které se týkají této problematiky. Vymezuje období dospívání a pojem rizikového chování. Práce klade důraz na popis syndromu rizikového chování mládeže a popis rizikových faktorů, které ovlivňují vznik rizikového chování jako vliv školy, vrstevnických skupin a rodiny. Ve větší míře odhalí úskalí nejzávažnějšího rizikového chování ve škole, šikany. V závěru práce dotazníkové šetření posuzuje roli osobnostních charakteristik v souvislosti se syndromem rizikového chování v dospívání. The bachelor thesis defines the issue of risk behavior syndrome in adolescence. It focuses on defining the basic concepts that relate to this issue. It defines the period of adolescence and the concept of risky behavior. The thesis emphasizes the description of youth risk behavior syndrome and the description of risk factors that affect the emergence of risk behavior such as the influence of school, peer groups and family. To a greater extent, he reveals the pitfalls of the most serious risky behavior at school, bullying. At the end of the work, the questionnaire survey assesses the role of personality characteristics in connection with the syndrome of risky behavior in adolescence.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1228]