Autorita učitele z pohledu studenta a učitele
Teacher’s Authority from Student’s and Teacher’s Perspective
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
David Bellizzi
Vedoucí práce
Emrová Lenka
Oponent práce
Ležal Josef
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma autority učitele. Teoretická část představuje pojmy „autorita“ a „autorita učitele“. V praktické části byla užita kvantitativní metoda výzkumu, tedy dotazníkové šetření. Tato část práce se zabývá komparací názorů mezi žáky a učiteli na téma přirozená autorita učitele. Hlavní cíle práce představovaly zjištění, jak student vnímá autoritu vyučujícího a jak by vyučující měl přistupovat k žákům, aby si u nich mohl budovat autoritu. Výsledkem komparace byly autorem zodpovězené výzkumné otázky, které vedly k naplnění cílů této bakalářské práce. This bachelor thesis focuses on the topic of teacher’s authority. The theoretical part introduces terms “authority“ and “teacher’s authority“. The practical part uses the quantitative research method, the survey. This part also compares opinions of students with opinions of their teachers about teacher’s natural authority. The thesis aims to discover how students feel about authority of their teachers and how teachers should approach to their students to build their own authority. The result of the comparison were research questions answered by author, that led to the fulfillment of the aims of this bachelor thesis.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1228]