ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav řídicí techniky a telematiky (ukončeno 30.08.2013)
  • Bakalářské práce - 16120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav řídicí techniky a telematiky (ukončeno 30.08.2013)
  • Bakalářské práce - 16120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza rozhraní železniční infrastruktury Konceptu Železnice 4.0.

Railway Infrastructure Interface Analysis of the Concept Railway 4.0

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Daniel Chlebek
Vedoucí práce
Leso Martin
Oponent práce
Dobiáš Radek
Studijní obor
Inteligentní dopravní systémy
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3
Instituce přidělující hodnost
ústav dopravní telematiky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá novým přístupem k realizaci infrastruktury zabezpečovacího zařízení v České republice s cílem analyzovat principy distribuovaných digitálních technologií. Práce rozvádí Koncept Železnice 4.0, který definoval vizi digitalizace české železnice. Předmětem práce je především analyzovat rozhraní a parametry současných infrastrukturních prvků železničního zabezpečovacího zařízení a také objektových kontrolérů, které jsou klíčovou součástí Konceptu Železnice 4.0. Analýza technologií byla provedena na základě podkladů od výrobců zařízení, která se používají především na českém trhu. V rámci analýzy byly vybrány takové systémy, které jsou vhodné pro použití v rámci Konceptu Železnice 4.0. Tato práce rovněž analyzuje iniciativu EULYNX, která se začíná v současné době prosazovat v rámci digitálních technologií zabezpečovacího zařízení. Výsledkem tohoto díla je definice funkčních požadavků na realizaci rozhraní mezi vnějšími prvky zabezpečovacího zařízení a objektovými kontroléry. Na výsledky této práce bude možné dále navázat při detailnějším rozpracování Konceptu Železnice 4.0.
 
This thesis deals with a new approach to railway signalling infrastructure in the Czech Republic with the aim to analyze basic principles of distributed digital technology. This work elaborates on the concept Railway 4.0, which defined the vision of digitalization of czech railway network. The main aim of this thesis is to analyze the interface and parameters of the current railway signalling infrastructure elements and object controllers, which are a key part of this concept. The technology analysis is based on documents from manufacturers of devices that are used mainly on the Czech market. From this analysis, devices that are suitable for use within the Railway 4.0 concept have been chosen. This work also analyzes the EULYNX initiative, which focuses on digital railway signalling technology and interface and is currently being implemented on parts of European railway network. This thesis introduces functional requirements for the interface between current railway signalling elements and object controllers. This work will act as a basis for future development of the Concept Railway 4.0.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/104076
Zobrazit/otevřít
POSUDEK (345.9Kb)
POSUDEK (440.8Kb)
PLNY_TEXT (10.46Mb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 16120 [101]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Studie vlivu vyztužení železničního spodku geosyntetikem na vlastnosti přímé železniční tratě 

    Autor: Fejfar Ladislav; Vedoucí práce: Vyčichl Jan; Oponent práce: Jacura Martin
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
  • Rekonstrukce žst. Litvínov a traťového úseku Louka u Lit.-Litvínov 

    Autor: Střítezský Petr; Vedoucí práce: Trešl Ondřej; Oponent práce: Jacura Martin
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-09-25)
  • Rekonstrukce traťového úseku Pňovany - Vranov včetně obou železničních stanic 

    Autor: Verner Štěpán; Vedoucí práce: Břešťovský Petr
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV